Najčastejšie otázky

Ako funguje karta Stravenka?

Stravenka je karta, na ktorú zamestnávateľ dobíja elektronické stravovacie poukážky podľa nároku na príspevok na stravné. Karta nie je debetná a rovnako nie je spojená so žiadnym bankovým účtom. Môžete minúť len toľko prostriedkov, koľko máte na karte.

Ako získam kartu Stravenka?

Ak ste živnostník alebo organizácia, zavolajte nám. Pokiaľ ste zamestnanec, o kartu požiadajte svojho zamestnávateľa. Nemáme s vašim zamestnávateľom zmluvný vzťah? Kontaktujte nás prosím a my ho oslovíme.

Ako získam prístup k účtu Stravenka?

Údaje pre prihlásenie dostanete po prevzatí karty v notifikačnej správe. Správu vám odošleme na e-mailovú adresu, ktorú ste poskytli našej spoločnosti, alebo ak ste zamestnanec svojmu zamestnávateľovi/personalistovi. V prípade, že ste zamestnávateľovi mailovú adresu neposkytli, môžete si vytvoriť Registráciu k účtu sami, podľa pokynov "Ako si môžem vytvoriť prístup do "Môj účet"?

Zabudli ste prihlasovacie údaje k účtu Stravenka?

Ak si nepamätáte heslo do vášho účtu, na internetovej adrese: https://stravnik.stravenka.sk/ kliknite na „Zabudnuté heslo“ pod prihlasovacími údajmi. Do okienka zadajte svoj registrovaný e-mail na Stravenku, ktorý ste oznámili vášmu Zamestnávateľovi. Nové prihlasovacie údaje vám doručíme na váš registrovaný e-mail.

Zabudol/zabudla som PIN kód. Ako si ho môžem zmeniť?

Váš PIN kód si môžete zmeniť priamo cez „Môj účet“ zvolením 4-miestneho čísla podľa vlastného výberu.

Môžem si nastaviť limit, ktorý chcem za deň vyčerpať?

Váš denný limit, ktorý chcete vyčerpať, si môžete nastaviť prostredníctvom „Môj účet“. Zmena denného limitu nastane do 24 hodín po úspešne zrealizovanej kontaktnej platbe.

Do akej sumy môžem platiť bezkontaktne?

Stav na účte Stravenka si môžete pozrieť na stránke https://stravnik.stravenka.sk/ alebo prostredníctvom mobilnej aplikácie pre iOS a Android.

Môžem si na svoju kartu Stravenka vložiť peniaze sama/sám?

Finančné prostriedky na vašu kartu prevádza váš zamestnávateľ. Prevod prostriedkov môžete uskutočniť len z vašej karty Stravenka na iného držiteľa karty Stravenka cez „Môj účet“.

Je moja karta bezpečná?

Bezpečnosť vašich prostriedkov je pre nás kľúčová. Stravenkou môžete platiť bezpečne zadaním PIN kódu, ktorý chráni vašu kartu pred zneužitím, alebo bezkontaktne. Pričom limit pre bezkontaktné platby si určujete sami. Pri strate karty tak neprídete o všetky prostriedky.

Stratil som kartu. Ako mám postupovať?

Pri strate karty je nutné, aby ste ju zablokovali. Môžete tak urobiť na našej infolinke alebo cez Môj účet. Následne oznámte túto skutočnosť zamestnávateľovi , ktorý vám objedná novú kartu.

Kde si môžem pozrieť stav na účte?

Na stránke https://stravnik.stravenka.sk/ kliknite na možnosť „Vytvorenie účtu“ pod prihlasovacími údajmi, kde si účet založíte podľa inštrukcií. Budete na to potrebovať číslo karty -16 číslic uvedených na prednej strane karty a overovací kód, ktorý vám pošleme v sms správe. V prípade problémov kontaktujte naše Zákaznícke centrum: +421910329462.

Prečo mi bola zamietnutá platba?

Platba mohla byť zamietnutá z dôvodu:

1. Karta bola zablokovaná. Opätovne si ju môžete odblokovať vo svojom účte alebo prostredníctvom nášho Zákazníckeho centra: +421 910 329 462 .
2. Skončila platnosť karty. V prípade, že vám nebola vystavená náhradná karta, elektronické stravovacie poukážky viazané na kartu strácajú platnosť a držiteľ karty na ne nemá nárok.  Dátum exspirácie vašej karty si môžete kedykoľvek overiť vo svojom účte v záložke Konto/Nastavenia karty.
3. Zadali ste sumu vyššiu ako zostatok na karte. Zostatok na karte si môžete overiť cez "Môj účet", potvrdenky z platobného terminálu, alebo mailových notifikácií. 
4. Na karte máte nastavený denný limit. Denný limit si môžete skontrolovať vo svojom účte v záložke Konto/Nastavenia karty.

EXSPIROVANÁ KARTA. AKO MÁM POSTUPOVAŤ?

Karta je platná a prostriedky na karte je možné čerpať do posledného dňa v mesiaci daného roka uvedeného na https://stravnik.stravenka.sk/ v časti Konto/Nastavenia karty. Novú - náhradnú kartu Vám vystaví zamestnávateľ, pričom zostatok z karty, ktorej skončila platnosť bude prevedený na novú kartu.

Kontakt

Nenašli ste medzi častými otázkami to, čo ste hľadali alebo máte ďalšie otázky? Neváhajte nás kontaktovať.